joi, 6 ianuarie 2011

Prietenii

Se spune ca cei mai importanti sunt prietenii.Si cel mai bine este sa ai prieteni "adevarati".Cum vedeti voi un "prieten" sau cum ar trebuii sa fie?
Hai sa va spun eu ce fel de prieteni am:nesimtiti,parsivi,egoisti,materialisti,cersetori,milogi,etc. Am o lista foarte,foarte lunga.De ce sunt prietenii mei asa?
Pai foarte simplu,egoisti ca se gandesc numai la ei.Ii ajut cum si cand pot,iar eu cand dau de greu,ei dispar,ori imi spun in fata ca nu vor sa ma ajute.Ma dispera.E incredibil.
Altii ma considera prieten pentru ca sunt dispus sa ii ajut,dar pur si simplu ma sufoca.Se intrec in nesimtire.Au vazut odata ca le dai liber sa faca ce vor,pentru ca iti sunt prieteni,iar ei fac de fiecare data acelasi lucru.
Cum vad eu un prieten din punctul meu de vedere?
Prieten nu e acela care imi da bani,pentru ca se vede pe fata lui ca nu ii place.Prieteni imi sunt aceia care ma inteleg cand mi-e greu.Cand ma ajuta,cand petrece cu mine chiar daca sunt dator la el,la bine si la greu,care nu ma streseaza toata ziua si ma lasa in pace.Cand se strang prea multi prieteni,se impute treaba cu adevarat.Unii din ei vor incerca sa te pacaleasca cu fel si fel de lucruri.De aceia am sa scap pe viitor.Momentan inca nu pot sa scap de ei,pentru ca as iesi in pierdere.
E pierdere de timp sa iti cauti prieteni,lasa-i pe ei sa te caute.In ziua de azi,daca ai prieteni,e ca si cum nu ai avea nimic.Mai bine te imprietenesti cu un caine,si ala iti sare in ajutor cand iti e greu,decat astia,asa numitii "Prieteni".
Ei sunt foarte buni,mandri de ei,promit multe,doar 2-3 lucruri realizeaza din cate au promis.
Nici eu nu ma consider un bun prieten pentru altii,de aceeama straduiesc sa repar tot ce am stricat pana acum,sa raman cum eram la inceput,fara a ma simti dator sau eu stiu ce,dupa care ma voi retrage treptat,fara sa mai apelez la nimeni.In fond,daca apelez la cineva,ii sunt dator aceluia,deci mult mai mult rau imi fac.
Am prieteni care fumeaza o groaza,dar nu isi cumpara o bucata de paine sa manance,dar se auto-serversc de la mine si alti colegi de parca ar fi bufet suedez.De doar le suntem prieteni,oamenii isi permit,dar daca le ceri imprumut 1 leu sau o tigara sa fumezi,nu stiu ce minciuni sa mai scoata dupa gura.
Acestia nu sunt prieteni,ci sunt niste viermi,niste saprofiti,paraziti ce traiesc dupa urma ta.
Sfatul meu,alegeti-va bine prietenii,deschideti ochii pana sar din orbite,numai sa nu dati de persoane parsive,sunt greu de indepartat.

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.