duminică, 2 ianuarie 2011

Cum sa faci bani pe net - Onbux

O alta metoda de a face "bani pe internet",deoarece aud din ce in ce mai multi prieteni care imi spun "fa-ti cont ma,ca se castiga sigur",este tot un de tip PTC=Pay to Click,de data aceasta un alt site,Onbux,dar care este similar cu Neobux.Eh,aici intervine o chestie.Devin suspicios.De ce?
Pentru ca Onbux este aproape IDENTIC cu Neobux-ul ca sistem de castigare a banilor,de plata,etc.Ceea ce le deosebeste este aspectul site-ului,doar ATAT!
Oare este o pagina SCAM?
Nu-i prea important daca este sau nu o pagina scam,deoarece atunci cand mi-am facut contul pentru a testa acest site,am folosit date false.Nu cer nici ei mare lucru,acestia au un camp in plus fata de cei de la Neobux,si anume "Numele real",in rest iti cere o adresa de e-mail,un nume de utilizator,parola si un e-mail pe care este inregistrat contul Paypal.In acest camp insa poti pune un e-mail oarecare,pentru ca atunci cand doresti sa extragi suma facuta poti modifica acest camp.
Toate bune si frumoase,dar de ce tot sistemul este identic cu cel de la Neobux?
Si totusi am prieteni care imi spun ca ar fi scos de proba 2$ de pe acest site,chiar mi-au aratat niste filmulete pe youtube in care utilizatorii extrageau sume si mai mari,stranse cu greu,de ordinul miilor de dolari.
In fine.Sa va explic putin cum este si cu acest site Onbux.Dupa inregistrare,aveti 4 reclame standard care apar o data la 24 de ore dupa ce ati dat click pe ele,care valoreaza 0.01$.Pana aici este exact ca la Neobux.Dai click pe reclama,astepti cateva secunde,dupa iti apare o chestie de securitate,ceea ce la Neobux nu este.Niste litere,iar tu trebuie sa dai click pe litera care apare de 2 ori.
Pe parcursul zilei mai apar reclame fulger,care sunt valabile cateva secunde,dupa care dispar.Cei drept nu apar la fel de des ca la Neobux.
Cum poti spori castigurile?
Ca sa urci de la 0.04$ pe zi(atat vine dupa reclamele standard) la ceva mai mult,ai nevoie de referrali.Ca si la Neobux,cei de la Onbux au 2 categorii de referrali:cei directi,pentru care nu trebuie sa platesti nimic si sunt permanenti,pe care ii obtineti prin trimiterea unui link din contul vostru pentru a-si face ei cont acolo,si cei inchiriati,pentru care dai pe luna o suma de 0.75$/referral.
Cum iti poti spori castigurile cu ajutorul Referralilor?
Acesti referrali au rolul de a va aduce castiguri suplimentare.Fiind referrali vostri,ei cand dau click-uri pe reclame,o suma de bani primiti si voi,deoarece asa este regula.Exact ca la Neobux.Deci,cu cat mai multi referrali(de preferat directi ca sa nu platiti lunar pentru ei),cu atat mai multi bani.
Acest site nu este la fel de mare ca Neobux,are mult mai putini utilizatori si au facut plati mult mai mici decat cei de la Neobux.Dar,sa nu-i descriminam,nu sunt la fel de evoluati ca ceilalti.
Ce ma face pe mine sa cred ca nu-i adevarata toata treaba asta?
De la bun inceput,simplul fapt ca sistemul site-urilor Neobux si Onbux sunt identice.Pentru mine unul da de banuit.Insa n-am nimic de pierdut daca testez ,sa vad daca se fac plati sau nu.Doar timp.
Va avertizez!Unde dati dew site-uri care va cer date personale cum ar fi datele din buletin,Seria si CNP-ul vostru,nu completati decat daca sunteti mai mult ca siguri ca nu se va intampla nimic,Site-urile necunoscute care va cer asa ceva este clar ca sunt Scam si urmaresc obtinerea de date pentru a comite fraude.

9 comentarii:

te asigur eu ca si onbux este la fel de bun ca si neobux poate putin mai bun...si faza cu "are mult mai putini utilizatori si au facut plati mult mai mici decat cei de la Neobux" apoi scuza-ma neobux a platit 30 milioane $ dar in cativa ani...onbux a platit 1 milion de 5 luni:))....adica.. mi se pare ok suma.:)...in fine...cam asta am avut de adugat daca doriti sa va faceti cont....puteti accesa linkul acesta
http://www.onbux.com/?r=1993mendez....in plus puteti lasa un comentariu aici cu idul dumneavoastra si va explic mai in amanunt daca totusi nu ati inteles

va puteti face cont bine inteles si pe neobux....de altfel unul dintre cele mai bune PTCuri aparute vreodata pe piata...:).....aici aveti link...http://www.neobux.com/?r=mendez1993.
Daca aveti nelamuriri in legatura cu ceva va stau la dispozitie la idul:yonwtz_ovidiw@Yahoo.com....doar sa specificati cine sunteti:)

cel mai blogger,de fapt esti cel mai prost!!!

Neobux este cel mai bun !Onbux nu este departe, o sa creasca http://www.neobux.com/?r=BillyB86

Neobux este cel mai serios, nici Onbux nu e deaprte, o sa creasca http://www.neobux.com/?r=BillyB86

Neobux a luat razna in ultimele saptamni si plateste numai 0.001$ pa add :(

Da stiu eu l-am abandonat si aveam in cont 2$ plus 12 referali directi activi;)

eu am scos 2$ pe onbux de proba,plata a fost facuta instant

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.