joi, 6 ianuarie 2011

Desen pentru indragostiti

M-am apucat de desenat dupa ce am vazut la un coleg cum deseneaza.Mi-a placut foarte mult si am zis sa desenez si eu.Desenam pe un caiet,dar,mai nou desenez pe coli A4,pe care le dau.

De cand am inceput sa desenez pe coli nu m-am mai simtit atat de bine...Toate desenele le-am facut in functie de ce stare am avut.Dar acea stare se schimba imediat in opusul ei.
Ultimul desen facut de mine,pentru ca nu cred ca voi mai desena pe coli,deoarece nu sunt nici prea resite desenele si nici nu intereseaza pe nimeni.Cand le daruiesc,cei ce le primesc imi arunca un zambet fals,spunandu-mi ca le place,ceea ce ma enerveaza la culme.
Aceia cica imi sunt "Prieteni":)) Voi scrie un articol si despre "prieteni" imediat dupa acesta.
Aruncati o privire peste desen si spuneti-va parerea...
 Dupa cum spuneam,nu numai ca nu-mi sunt apreciate deloc desenele,pentru ca cei ce nu deseneaza nu stiu cat timp se pierde atunci cand faci asta,si cat de greu este.In fine,cum am spus,este ultimul desen pe care il mai dau.

7 comentarii:

sincer...stiu cum e cu desenele pe coli.....eu m-am lasat de desenat din cauza k nu erau apreciate...nu te sfatuiesc sa renunti definitiv la desene in schimb incearca pe un caiet:X mie imi plac mult creatiile tale si stiu cat timp pierzi....bafta si inspiratie iti doresc:X

multumesc:) ma mai gandesc in privinta desenului.nu prea e de mine.mersi

superb desenul:)si eu desenez dar asta e formidabil:D

este super imi place foarte mult... ai talent

da siu si eu cum e...si chiar e enervant, si eu desenez....dar nu asa ca tn. , te sfatuiesc sa nu te lasi de desen...astfel s-ar pierde un minunat talent :x

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.