joi, 13 ianuarie 2011

Anime in creion

Dupa cum stiti imi place foarte mult sa desenez chestii neinteresante.Cel mai mult imi plac ursuletii.Imi place sa desenez si anime-uri.Si din fericire nu sunt singurul.
Am o prietena foarte buna care deseneaza extraordinar.Ea chiar are talent,fata de mine.Imi pare rau ca nu pot petrece mai mult timp in compania ei.
Am sa postez un prim desen anime in creion facut de ea.Un timp am sa postez o serie numai cu desenele ei,deoarece imi plac foarte mult.


Parerea mea este ca are foarte mult talent.Ii apreciez toate desenele.
Ce parere aveti? Este sau nu reusit?

1 comentarii:

Buna imi place cum deseneaza prietena ta .. daca ar fi interesata de o colaborare pentru un serial de anime as fi incantat id last_shinoby1@yahoo.com

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.