duminică, 9 ianuarie 2011

Desen in creion - De dragoste

Inca un desen in creion realizat de mine,aceiasi ursuleti,deoarece imi plac foarte mult.De aceasta data am incercat sa ii desenez undeva in natura,dar nu prea mi-a iesit.
 Am sa incerc pe viitor sa fac mai multe desene cu acesti ursuleti.:D Voi ce parere aveti despre acest desen? Sa continui sa desenez sau sa ma las de acest Hobby?
Aici aveti desenul scanat:





Mie unul imi place acest desen,pentru ca eu l-am desenat,dar vreau sa aud pareri si de la altcineva.In fond,parerile voastre sunt cele mai importante.
Sa vedem acum cine doreste sa lase un comentariu cu parerea lui despre acest desen.

8 comentarii:

1. Axeaza-te mai mult pe umbre si contraste.
2. Florile zici ca sunte calcate de tren.
3. Formele ursuletului nici nu prea se vad.. (de ex mainile)
...4.. daca iti place desenul continua si exerseaza in fiecare zi ca sa reusesti.
Bafta !:)

Buna.Eu nu stiu sa fac umbre..sau nu pot.De cand ma stiu desenez cu un singur creion,si ala amarat.Daca ai putea sa imi dai sfaturi ce creioane sa imi iau,bune pentru desenat,as ramane dator.Mersi mult

Creioanele folosite de tine cred ca sunt HB (gen alea verzi cu guma alba in capat care se gasesc pe toate drumurile ). Eu zic ca pentru tine sunt cele mai potrivite unele 2B si 5-6 B. Astea sunt mai groase si poti sa faci hasurile mai bine cu ele.. se gasesc in Pitesti in centru la un magazin "Metopa".. costa intre 3-6 lei/ buc. Poti sa iti iei daca tot esti acolo si o radiera si carbune -presat (adica sub forma de carbune ) sau natural (bete)... Maine daca vrei poti sa treci pe la mine prin clasa sa iti explic faza cu umbrele. :D
Noapte buna! :*

Ok mersi mult maine am sa trec pe-acolo sa imi explici.
Noapte Buna!:P;x

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.