sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Discovery Channel

Cui ii place sa se uite pe Discovery? Mie unul imi place la nebunie.Imi plac foarte multe emisiuni de pe acest canal.
Prima dintre ele,aflata printre preferatele mele,este Tehnici Esentiale de Supravietuire,cu Bear Grylls.Imi place foarte mult,deoarece chiar nu ma ia somnul.Adica sa il privesc pe Bear cum mananca viermi

,serpi,bea apa din balega de elefant,sau isi bea urina,dupa ce o strecoara prin bluza,e chiar super.Imi place ca se baga in fel si fel de locuri stramte,intunecoase,pline de apa,sub gheata,in apa inghetata din Alaska,e incredibil cate face omuletul ala.
Presupun ca profitul este pe masura.Un lucru este limpede insa.Nu oricine poate face ce face Bear Grylls,deoarece el a facut parte din Fortele Speciale,este antrenat,stie ce e durerea,a trecut prin situatii asemanatoare celor pe care ni le prezinta in emisiune.Un adevarat maestru cand vine vorba de mancat scarbosenii.


A doua emisiune de pe Discovery, care imi place si nu ma plictisesc uitandu-ma la ea,este Top Gear.Dintre cei 3 care prezinta emisiunea si testeaza masinile,si anume Hammond,Jeremy si James
,cel mai mult imi place de Hammond.Mereu este luat in deradere de colegii lui.Imi place de el pentru ca nu se da batut,o tine pe-a lui,si intr-un final ii iese.
James este cel mai pasnic dintre toti.El pierde majoritatea pariurilor cu colegii sai,dar cateodata le da peste nas si castiga.
Jeremy este veteranul,team captain,este foarte bun si la condus masina,iar pe deasupra explica si foarte bine.Plus ca face o gramada de glume bune.

Pe-al 3-lea loc se situeaza Fenomene Stranii
,imi plac cat de cat povestile acelea de groaza si reconstituirile pe care le fac acestia.Desi nu cred in fantome,demoni sau alte chestii,imi da putini fiori cand ma uit la aceasta emisiune.Partea culminanta din toata emisiunea este atunci cand situatia devine critica,personajele din case sunt posedate,obiectele aruncate de catre fantome in ei,etc.

Ma mai uit si la emisiuni precum Cum Se Fabrica,Dirty Jobs,Secunde Dinaintea Dezastrului,dar mai rar.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.