vineri, 2 decembrie 2011

Viata cu Tzutzelu..

Episodul 1
(Prezentarea)


In aceasta prima parte am sa incep prin a ma prezenta,prin a va face sa ma cunoasteti mai bine.Ma numesc Tutui Robert,prietenii apropiati imi spun Tzutzy,iar cei mai apropiati (cei care sunt pe sufletul meu exact ca petele de bautura pe ficat) William sau Willy.
Sunt un batran!Am implinit frumoasa varsta de 18 karate.Sunt destul de inalt,masor circa 1.87 m in aerul respirat,nu sunt gras,nici slab,ci bine proportionat.

Momentan traiesc cea mai frumoasa parte a vietii,si anume liceul.Sunt in clasa a 12-a E si ma simt mandru,tinand cont ca cei care nu ma cunosc imi spun ca arat de 21-22 de ani si ca nu am cum sa fiu la liceu,mai au putin si imi spun ca sunt si casatorit cu un plod la usa casei.Nu sunt cel mai stralucit elev al clasei,deoarece unii profesori nu stiu cum sa ma lustruiasca.Ba din contra,unii chiar ma considera "oaia neagra" a "familiei".

Cea mai mare problema pe care o am este apetitul crescut.Acest lucru nu este din vina mea,ci cred ca mai mult din vina mancarii mele de baza,si anume ciorba de fasole,fasole batuta,mancare de fasole etc.Din cauza acelor mici bombe atomice biologice,stomacul meu a fost de 3 ori mai largit de cat trebuia sa fie el normal,rezultand apetit crescut.O alta problema rezultata in urma consumarii fasolei sunt gazele.Pot spune ca in acele momente Romania ar putea opri aprovizionarea cu gaze de la rusi si semnand un contract cu mine de furnizare a gazelor cetatenilor.Uneori pus sub presiune,imi mai scapa cate un metru cub de gaze,auzindu-se ca un tunet din cer,insa nu e vina mea,ci a stomacului.Nu-l pot controla dom'le! El cand vrea sa fluiere,fluiera!

Acum sa va aduc la cunostinta cati membrii are familia mea.Am si mama,am si tata.Am chiar si un frate care nu prea-mi seamana.De anul trecut am mai aparut un membru in cadrul familiei,si anume o surioara! Insa nu este ceea ce credeti.Este mai rea decat pare.Nu numai ca este parasuta satului,caci aproape toti cainii ar fi profitat de ea,insa doar doi au putut.Ea este de fapt o catelusa,un bichon,care mai nou este si gravida! Sa lasam la o parte insa aceste aspecte si sa privim jumatatea plina a paharului,insa nu cu suc.Caci atunci cand mai e jumatate de pahar cu suc,acesta se strica.Ba pica o musca in el,ca este dulce si musca la dulce vine,ba un fir de par,si la cat de repede il bei,mai repede il dai afara dupa ce simti firul de par pe gat.

Ce pot sa mai spun,ajunge cu atatea detalii despre mine si familia mea.In urmatorul episod voi trece deja la intamplari din viata mea!
Sper ca nu v-am plictisit cu ceea ce am scris aici.Daca v-a placut sau nu,astept parerile voastre aici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.