vineri, 2 decembrie 2011

Analfabeti la ProMotor

Dupa cum stiti,emisiunea ProMotor este una serioasa,prezentand cele mai noi masini aparute,dar si masinile de "Succes" ale anumitor persoane cum ar fi si domnul din urmatorul videoclip.Numai ca,zic eu,de data asta au cam dat-o in bara,in sensul ca nu prea merge sa aduci la ProMotor un Analfabet care sa distruga emisiunea.Spun ca a distrus emisiunea deoarece or fi existat si pasionati de acea masina,oameni care habar au cu ce se mananca,iar el a dat cu "bata-n balta".
Saracutul,mi-e mila de el.Cand am vazut videoclipul,sincer,am murit de ras.Ce altceva poti face?! Sa stai sa-i critici pe cei de la ProMotor pentru astfel de "personaje"? N-are rost!
Urmariti cu atentie!:))



Ce parere aveti?Merita acest om sa aibe carnet de condus?:O Parerea mea e ca nu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.