vineri, 2 decembrie 2011

La pescuit cu Tzutzelu

Am hotarat impreuna cu un prieten ca astazi sa mergem la pescuit.Am scos momeala cu o seara inainte ,am pregatit obiectele muncii,am verificat totul.Trebuia sa mergem cu un asa zis "Prieten" cu masina,care ne promisese ferm cu mana pe inima ca merge cu noi,insa dupa ce a promis ca merge,fara macar sa schiteze un zambet sau sa i se citeasca pe buze nesiguranta pe el insusi,dupa ce am plecat de la el ne-a anuntat un prieten (pescar si el) ca tipul nu mai vrea sa mearga cu masina.
Am stat,am gandit problema si am hotarat sa ne trezim a doua zi la ora 5 jumate dimineata,sa ne intalnim toti intr-un punct si sa plecam pe la 6 spre locul cu pricina pentru a face ravagii in randul pescarilor.
M-am culcat pe la doua jumatate dimineata,oar la ora cinci jumatate m-am trezit,hotarat pe treaba,dar cand deschid geamul,am avut o mare surpriza! Afara turna cu galeata! Sa nu va ganditi ca ploua,era doar vecinul care se usura inainte de a pleca la servici.Norocul meu a fost ca eram adormit si nu am fost eclipsat de recipientul cu ajutorul caruia acesta se usura la gard.De-acolo si ulucile putin cam putrezite.Glumeam!Afara chiar ploua.
M-am bagat din nou la somn.Ma trezesc la 10:30,ma apuc de Most Wanted,daca la peste nu am putut sa ma duc.Cand,ghiciti ce mi s-a intamplat!Am trecut la nivelul urmator la Most Wanted.:)) Glumeam! M-a sunat prietenul meu sa mergem la peste.Cand am auzit una ca asta,am stins imediat pc-ul,am incalecat pe sa(de la bicicleta,ca nu am cal) si am spus povestea asa.
Trec peste partea cu drumul ca este plictisitoare si ajung la partea cu pescuitul.Ajungem la locul cu pricina.Ne-am intrat in roluri,am pus mana pe cel mai tare instrument de agatat si ne-am apucat de treaba.
Scot eu primul un peste (regina),scoate si partenerul meu inca un peste (caras),mai scot eu inca o regina,cand deodata ne-am trezit cu moartea in fata ochilor.

NU O SA VA VINA SA CREDETI CE NI S-A INTAMPLAT!!(Aici e punctul culminant!!daca nu cititi aici,mai sus ati citit degeaba)
A aparut un banc de chinezi.Cum sa mai dam noi la peste? Ne batea inima ingrozitor.Eram pur si simplu marcati de numarul lor.Pareau de neinvins.Si asa au si fost.Nu le-am putut face fata.Ne-au coplesit total cu numarul lor.Am hotarat sa ii lasam in pace,nu de-alta dar ii puteam mucifica pur si simplu cu forta noastra uluitoare,dar suntem doua persoane pacifiste,asa ca am plecat acasa.
Nu spun ca nu am capturat nimic.Captura am adus-o acasa pe portbagajul bicicletei.
Aceasta experienta m-a marcat pe viata!Nu voi uita niciodata experienta traita cu acei chinezi....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.