vineri, 2 decembrie 2011

Cum sa faci bani pe net

Este foarte simplu.La inceput nici eu nu mi-am crezut colegul de banca.De la el am aflat despre aceasta metoda.Cei mai multi dintre voi o cunoasteti deja.PTC=Pay to Click.Iei bani daca intri pe fiecare zi pe cont si dai click pe 4 reclame date de ei,pentru fiecare reclama iei 0.01$.

Da,asa am zis si eu,foarte putini,se fac greu!Nu-i deloc cum credeam.Am reusit sa fac in 20 de zile 2$ tinand cont ca sunt la inceput.Ca sa puteti face 1$ sau mai mult pe zi(cum face colegul meu de banca),aveti in setari la contul vostru un link pentru referrali.Dati prietenilor vostri pentru a se inregistra,iar profiturile voastre vor creste atunci cand ei vor da click.
Este 100% gratis.Daca vrei sa iti upgradezi contul ca sa castigi mai mult,poti baga si bani in el.Eu insa sunt mai chitros si rabdator.astept sa evoluez in timp.Va asigur ca banii se dau instant.Nu trebuie decat sa aveti un cont Paypal sau Alertpay,pentru a substrage banii.
Ca sa vizualizati reclamele dati click pe numele lor si dupa pe semnul Vazut care apare pe fundal(este pentru siguranta lor ca nu folositi vreun fel de hack)
Bafta si la cat mai multi bani.Aici aveti link-ul unde va puteti inregistra!Unde nu intelegeti,lasati comentariu si eu am sa va ajut.

link: http://www.vcbux.com/?r=118777299

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.