vineri, 2 decembrie 2011

Buda - Zeul suprem al lui Tzutzelu

Episodul 3

Stiu ca cei mai multi dintre noi,romanii,de fapt toti romanii sunt crestini-ortodoxi.Si eu sunt tot la fel,insa cred cu tarie in Buda.Este zeul meu suprem,deoarece de fiecare data cand aveam o problema,dadeam fuga pana la el,iar acesta imi intelegea suferinta si o atenua.Cum toti se roaga pentru iertarea pacatelor la Dumnezeu,altii se roaga uneoriu pentru inlaturarea durerii din suflet,in cazul meu fiind o durere acuta de burta.

Chestia e ca aceasta durere nu o am zilnic sau atunci cand cineva ma supara.Ca sa va fac sa intelegeti (fetele inteleg foarte bine) este ca si cum as fi fata si as avea problema lunara,adica as fi pe stop.Doar ca nu sunt fata,ci un adevarat mascul feroce,neimblanzit,dar domestic.

Spre deosebire de voi,majoritatea celor care se roaga la Icoane,eu,care ma rog la Buda,scap de durere mai repede decat va sunt voua iertate pacatele.Nu trebuie sa tin post,nu trebuie sa jertfesc pe nimeni si nimic,ci doar sa apelez la zeul meu atunci cand ma ia durerea de burta.

Fara Buda,viata mea ar fi complet maro.Datorita Budei,sunt norocos in toate si scap de durere,mai repede decat daca as lua un Nurofen sau un calmant.
Uneori,cand durerea atinge cote inimaginabile,ma mai umplu si de respect,insa aceste momente critice sunt foarte rare,dar dezastruoase.Acest bilant natural are urmari catrastrofale,de aceea incerc sa evit cat de mult pot aceste momente.

Va multumesc pentru vizionare si sper ca v-ati prins despre ce era vorba.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.