vineri, 2 decembrie 2011

Mos Craciun cu barba-n....vant!:D

A sosit Craciunul.Cea mai asteptata sarbatoare de catre cei mici.(Chiar si de mine).Cu o seara inainte,mai exact in Ajun,mama unui prieten pe nume Veta,s-a dus la Miticutza(Prietenul meu) in camera,l-a bagat in pat si i-a spus:"Miticutza mama,scoate mana de la outze cand vorbesc si culca-te,caci maine va veni mosul,macar pana maine sa stai si tu cuminte." Cum iesii masa din camera,Miticutza sari repede din pat,si cocotat pe geam,se uita in camera de alturi la filmele lu' tacsu' de actiune (+18).Dintr-o data se auzi un zgomot pe horn.Auzind Miticutza,a luat o prajina si a inceput sa scormoneasca pe mos.Mos Craciun a inceput sa strige: "Nici la puscarie cand scapam sapunul nu pateam asa ceva".Auzind Miticutza tipetele mosului,se arunca repede sub brad,prefacandu-se ca l-a furat somnul acolo.Mosul nervos la culme,tipa la el: "Bai drace,nu te preface ca dormi.Ti-am adus un cadou tie.O cutie de supozitoare sa vezi si tu cum e sa intri pe horn si sa iti fie fundu' bombardat!" Miticutza incepu sa pishe ochii: "Mosule eu am crezut ca te-ai blocat pe horn si am incercat sa te ajut!" Dar mosul de colo: "Lasa ca am vazut eu ce copil cuminte esti tu,inveti practica la babardeala de mic.Asta ti-e cadoul....si am plecat!" Si acesta pleca schiopatand,tinandu-se cu amandoua mainile de fund,avand ditamai gaura neagra in costumul lui rosu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.