vineri, 2 decembrie 2011

Si baietii plang cateodata

Mi-am adus aminte de o melodie foarte frumoasa,putin cam veche,dar hit la vremea ei,si anume "Holograf-Si baietii plang cateodata" .Ascultand aceasta melodie atunci cand sunt putin cam abatut de la realitate,trist,fara pofta de viata,ma binedispune.

Acest sentiment de tristete o sa il am de fiecare data cand ma uit la un desen facut de mine(copiat de pe altul cei drept) pentru o persoana draga,care incepand de azi nu mai face parte din viata mea...
Acesta este desenul meu:

Stiu ca nu este foarte reusit,insa l-am facut cu multa dragoste.(Chiar daca este copiat).
Atunci cand esti trist,asculta melodia aceasta "Holograf-Si baietii plang cateodata".Eu unul cel putin ma regasesc putin in ea.Ador versul "Si baietii plang cateodata".
Am scris acest articol deoarece asa am simtit ca ma pot exterioriza,ca ma pot descarca de anumite lucruri...
In consecinta, ce pot spune, "si baietii plang cateodata,cand nu-i vede nimenea!";)

1 comentarii:

e uman.. e ceea ce ne deosebeste de animale..

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.