luni, 8 august 2011

Visul

Pentru mine totul s-a schimat cand te-am intalnit
Ca un inger pe Pamant pentru mine ai venit
Puteam sa spun ca sunt implinit
Eram pana peste cap de fericit.
Si asa ne-am cunoscut
Eu din prima clipa te-am placut
Si am vorbit sincer si deschis cu tine
Dar tu imi spuneai ca intre noi nu e ceva bine
Ca nu poti fi inger,pentru mine...


De de ce ingerul considerat ca fiind al meu
Al doilea lucru primit de la Dumnezeu
Nu a venit sa ma aline
Ci doar pentru a reaprinde suferinta din mine
Sa ma faca sa ma simt ca dracu.
Sa ma faca sa.mi explodeze capul...
Dar brusc ma trezesc din adormire
Si privesc ca patul nu este gol langa mine
Si stiu ca am cui sa-i daruiesc iubire...

4 comentarii:

e frumoasa.dar cum am spus si la celelalte,ai mici greseli gramaticale,din neatentie cred.daca le-ai corecta ar fi perfecta.sper ca nu ti-a trecut cheful pentru poezii,amorezule:P

Amorezat pe dreaq:))..Eram...fte fte fte..suparat:D...Nu aveam bani sa beau...asa ca..:D:))

=))) tu asa faci cand nu ai bani de baut?scrii poezii?=)) eminescule:D

Mai fac si alte alea:-"..SSS:))

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.