luni, 8 august 2011

Fara tine...

Credeam ca nu pot traii fara tine
Ca tu simti acelasi lucru ca mine
Dar amarnic m-am inselat
Cand,cu spatele m-ai tratat
Si m-ai abandonat
Singur Intr-un pustiu
Acum imi tremura mana,nu mai pot sa scriu
Dar am tarie de caracter
Si vointa de fier
Si singur m-am protejat
De vorbele rele care dureau cu adevarat...


Acum,cand ai vazut cat de puternic sunt
Trecei pe langa mine cu fruntea-n pamant
Nu ma mai privesti in ochi...ca la inceput
Aceste lucru doare,doare foarte mult.
Vrei sa imi arati ca esti nepasatoare
Stiind ca acest lucru ma raneste tot mai tare
Cu sentimentele mele te-ai jucat
Nu ti-a pasat ce rana mare pe suflet mi-ai lasat...

1 comentarii:

omu' e foarte tare poezia...suferai al naibii din dragoste;;) daca ii dai un edit si corectezi micile greseli,pentru ca ai scris-o in graba presupun,e si mai frumoasa.tine-o tot asa:>

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.