luni, 8 august 2011

Despre oamenii din jur

Oameni...oamenii sunt foarte diferiti intre ei , desi unii chiar daca au un fel de a fi corect , nu vor sa-l arate. Foarte mult isi pune amprenta si orgoliul asupra noastra.Nu trebuie sa aratam ceea ce nu suntem,sa incercam sa fim cu totii asa cum suntem noi , fara orgoliu , fara falsitate , fara barfe. Poate sunt multe persoane care nu isi permit si nu trebuie sa ne amuzam pe seama lor.Fiecare persoana cu stilul sau de viata . Nu trebuie sa ne lasam intimidati de nimeni si nimic , ceea ce trebuie sa facem este sa spunem ceea ce simtim si ceea ce ne dorim cu adevarat , sa nu ne lasam mai prejos de nimeni,pentru ca desi suntem mai mici avem aceleasi drepturi si obligatii ca toti ceilalti.

8 comentarii:

Deya,stii cum se spune,prea mult adevar poate strica uneori.Nu putem traii fara orgoliu,falsitate sau fara barfa.Din astea 3 parerea mea este ca cel mai important e orgoliul.Daca nu ar fi existat,nu am mai fi evoluat atat de mult.Nu mai existau competitii,toti eram la fel.

In ceea ce spui tu cred ca este vorba de ambitie nu de orgoliu.a fi ambitios este foarte bine,si orgolios...dar nu prea mult:)parerea mea

Pai sa ne gandim putin.Poate ca gresesc:-?? Sunt orgolios pentru ca tu te-mbraci mai bine ca mine,ma duc si eu si ma imbrac ca lumea.Daca am ambitie nu uit ca trebuie sa fiu mai tare ca tine,daca nu am nu o fac.E un exemplu.Da-mi si tu unul,comparam si sa vedem care are dreptate.:D

Daca ma cert cu cineva si sunt orgolioasa nu mai ma impac,sau cel putin nu incerc eu sa ma impac..tu dak esti foarte bun la romana si io snt ambitioasa o sa ma apuc si eu sa invat sa fiu ca tine:P

sunt in ceata totala:D astept sa vad daca isi mai da cineva cu parerea:-??:) felicitari pentru articol

Un om orgolios nu umbla cu oricine,nu este prieten cu oricine decat cu cei de rangul lui,iar daca se cearta cu cineva,fiind orgolios cum a sp si Deya nu se mai impaca cu acea persoana...:D
Un om ambitios este acela care isi fixeaza un punct si se straduieste sa il atinga sau cv de genu...daca gresescsc sa ma corecteze cnva:))

da da da :D recunost am gresit:D ma apuc de meditatii la romana ca nu se mai poate:)

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.