luni, 8 august 2011

.Despre stra'bunicii mei.

  Buna.
Numele meu este Andreea Anton si vreau sa scriu despre stra-bunici mei :)
Stra'bunica Ecaterina:
Are 79 de ani .
E prima persoana in lumea mea :)
La ea tin cel mai mult.
Ea ma iubeste cel mai mult.
Ea ma intelege cel mai bine.
Ea ma cunoaste mai bine decat mama.
Pentru ca ea ma crescut.
Pentru ca ma iertat de fiecare data cand am tipat la ea :).
Pentru ca stie cum sunt eu cu adevarat.
Si pentru mine s-ar certa cu toata lumea!

Stra'bunicu' Constrantin:
El are 81 de ani.
El e cel cu "reponsabilitatea"
El tina la mine.
Pentru ca asa merit
Dar tot il iubesc,foarte mult:)
El crede in mine. si crede ca sunt in stae de orice.
Nu stiu ce sa mai spun despre el :)
Stiu ca tine la mine mult, doar ca "grija "

...
Si nu stiu ce m-as face fara ei :)
Pfff.
Triesc pentru ei si traiesc pentru mine.





1 comentarii:

foarteee frumos:) bravoo:) ai vrut sa fie un fel de poezie? oricum foarte frumos:P tine-o tot asa;)

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.