marți, 9 august 2011

Adaugam niste posturi de Radio pe Blog?

Deoarece acum suntem mai multi pe blog,o echipa in crestere,vreau sa va cer parerea.Ati dorii sa adaugam niste posturi de radio pe blog,pentru ca atunci cand ne plictisim sa ascultam pe blog la radio muzica preferata?
Putem pune urmatoarele posturi:Radio Zu,Radio Kiss Fm,Radio 21 si Radio Vibe Fm.Daca doriti si alte radio-uri,lasati intr-un comentariu numele lui,iar eu am sa incerc sa pun player-ul pe blog.
Daca voi sunteti de parere ca sunt inutile radio-urile,pentru ca nu le asculta nimeni,eu nu am sa le pun.
As dori,daca nu va este greu,sa lasati un comentariu cu raspunsul vostru,eventual si cu sfaturi sau pareri.
Daca ati dori sa apara orice altceva pe blog in afara de radio-uri,sunteti liberi sa imi spuneti.:P

5 comentarii:

O idee foarte buna din punctul meu de vedere:) Si cred k cel mai potrivit post de radio e Kiss fm`ul, pentru ca difuzeaza melodii care ne plac majoritatii:-?

Hai sa recunoastem...cel mai convenabil player este de la Radio Zu...cel mai bine realizat...restul sunt praf

Daca e imi dai si mie platerul de la Radio ZU? ca eu nu il mai am:)

Apropo pentru toti mi-am schimbat numele din Administrator in "tzutzelu" sa nu se faca confuzii pe viitor

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.