luni, 8 august 2011

Just me:P

Buna, ma numesc Ana,joi fac 13 ani :):D Sunt in clasa a 7a B, la scoala vranesti.Colegii imi spun mereu ca sunt nebuna dar eu nu cred asta.....am un bmx cu,care (scz pt cacofonie)ma mandresc foarte mult :D Sunt la jumatatea nivelului de freestyle si pana acum mi-am rupt cu el 2 perechi de blugi si picioarele care le aveam pline de vanatai si mainele.Dar pentru mine nu conteaza:)) Imi plac extremele si sunt haioasa uneori ..iubesc bratarile, am ..stati sa le numar=))19 pe o mana si 12 pe cealalta...imi plac pantofii cu toc..sunt invatata de la 5 ani cu ei. Mereu luam pantofii lui mami si urcam scarile cu ei..=))deci de mica trag spre a fi mai fitoasa ,ceea ce e incorect. Urasc fitoasele! Eu sunt asa: o fata/baiat, mereu ma imbrac in blugi largi, tricouri largi si toate chestile de baieti...oricum o sa va mai spun altadata despre mine...bye:*:*:*

3 comentarii:

Buna Ana si bun venit la noi pe blog.:) super tare postarea pentru inceput;;) tine-o tot asa:) peace pitik:)):D:*

uff:))=)) tin cura sa stii;;)=))

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj frumos,nu postati aiureli,ci la subiect.Daca nu respectati aceste lucruri va vor fi sterse comentariile.